maandag 11 mei 2015

Dag 2

Ik heb na 130km fietsen m'n tentje opgezet aan de oever van de Overijsselse Vecht op de camping 'Anna's Hoeve' te Ommen. Het avondmaal, zeg maar de enige maaltijd van de dag - onderweg heb ik benevens enkele sneetjes rozijnenbrood en een viertal gedroogde worstjes, enkel de restantjes gedroogde abrikozen en knäckebröd gegeten die ik nog over had van gisteren -, heb ik in het restaurant van de aangrenzende camping 'De Koeksebelt' gegeten. Het was wederom heerlijk fietsweer, warm en zonnig. De route verliep door verschillende heidegebieden, o.a. Koningsheide, Nationaal Park Veluwezoom en Loenermark. Ik heb er een herder gezien met - je raadt het nooit - schapen, mooi samengedreven door een knotsgekke bordercollie. Tot morgen !

1 opmerking:

  1. Dat belooft een fantastisch avontuur te worden, Gerd. Geniet ervan !!!

    BeantwoordenVerwijderen