zondag 10 mei 2015

Dag 1

De eerste dag zit erop. Het was heerlijk fietsweer, warm en zonnig. Ik heb 146km gefietst, grotendeels over autovrije wegen. Met hun geheel van het autoverkeer gescheiden infrastructuur mogen de fietswegen in Nederland - vooral in en rondom de steden - gerust een wereldwonder worden genoemd. Ik kom thans tot rust op camping 'Den Hoogen Berg' te Boven-Leeuwen, net ten zuiden van de Waal. Ik heb er inmiddels een douche genomen, fietskledij gewassen en mijn eigen potje klaar gemaakt. De uitbaters zijn heel vriendelijke en gedienstige mensen. Nog even kijken waar de route mij morgen naartoe zal brengen en dan ga ik proberen te slapen - de eerste nachten in een tentje kan ik gewoonlijk moeilijk de slaap vatten.

5 opmerkingen:

  1. Dan toch een dagje vroeger vertrokken, Gerd?
    Veel succes, have a safe trip!!
    Bart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat we op deze manier kunnen meegenieten van je fietsavontuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gerd, nu pas je blog gevonden en zal deze met belangstelling lezen. Je zult inmiddels de reis er op hebben zitten maar ik begin te lezen bij dag 1 natuurlijk. De reden dat ik je blog lees is dat ik mogelijk ook deze reis ga maken.
    Gr Gert

    BeantwoordenVerwijderen