dinsdag 12 mei 2015

Dag 3

Ik heb vandaag 121km gefietst. Ik ben gestrand op de minicamping 'Wally's B&B & minicamping' te Neubörger in Duitsland, uitgebaat door Nederlanders. Ik was ze voorbij gereden indien de uitbater me geen teken had gegeven dat ik hier moest overnachten en niet op de camping een 10-tal kilometers verderop. Ik heb er tot nog toe zeker geen spijt van. Het is hier net als de twee vorige campings heel rustig en aangenaam om te vertoeven en ik werd er bovendien meteen verwelkomd met een heerlijk kopje vers gemalen koffie plus marsepeinkoekje. Het weer was overwegend betrokken en gevoelig frisser dan de vorige dagen. De sterke wind gaf me meestal een duwtje in de rug. 's Avonds, tijdens mijn vergeefse zoektocht naar een restaurant, was er even een bui. Ik had geen zin om te koken - vandaar mijn zoektocht naar een restaurant -; mijn honger heb ik uiteindelijk gestild met enkele sneetjes käsebrot, yoghurt en appelsap. Voor morgen heb ik een ontbijt besteld. Hopelijk wordt het een stevig ontbijt, om opnieuw krachten op te doen voor de Jutlandroute, waar ik vandaag inmiddels aan begonnen ben. Tschüss.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten